شب تولدم

شب تولدم همه گفتن آرزو بکن شمعتو فوت کن .....

چشمامو بستمو آرزو کردمو شمع فوت کردم ......

مامانم گفت من میدونم چی آرزو کردی پول .....

ابجیم گفت ماشین ....

دوستام گفتن ی عشق پولدار و خوب.....

من به همشون فقط خندیدمو نگاه کردمو تو دلم گفتم.....

❤ آرزو کردم شمع تولدسال دیگه ام رو سنگ قبرم روشن کنید و جای من باد شمعو خاموش کنه .......

❤ هیسسسسسسسس فقط بگو آمین ❤

❤ به سلامتی اون شب... ❤



نظرات شما عزیزان:

تک ستاره
ساعت19:42---8 شهريور 1394
سلام اجی وبلاگت واقعا زیباست فقطط رنگ متن هات با قالبت هم خونی نداره اون هم درستش کنی بیسته بیسته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عاشقانه های من , عشق , عکس عاشقانه , حرف های یک دل , عکس , ,

تاريخ : ا نويسنده : ♥♥♥aysan♥♥♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.